Op deze pagina kan u meer informatie terug vinden ivm het terugsturen van bestellingen of het melden van beschadigde leveringen.
Terug sturen van uw bestelling :
De Belgische Wet op handelspraktijken geeft de Koper het recht om een bestelling terug te sturen binnen een periode van 14 dagen, nadat u de bestelling heeft ontvangen. In ieder geval dienen de goederen ongeopend, ongebruikt en in de originele verpakking, teruggestuurd te worden naar KenS Services bv, Honsdonkstraat 25a, 3120 Tremelo. De verzendingskosten voor het terugsturen zijn ten laste van de klant. De door ons gemaakte kosten voor verzending worden ook in mindering gebracht van het terug geretourneerde artikel.
Van dit recht zijn uitgezonderd speciaal bestelde artikelen (artikels die niet op voorraad zijn op het moment van de bestelling, vermelding "te bestellen" op de webshop naast het artikel ) en artikelen met elektronische componenten zoals stuurkasten, buis- en externe motoren, elektronische printplaten, sondes/elektroden, stappentellers, enz.
Beschadiging bij levering :
De goederen reizen altijd op de verantwoordelijkheid van de koper, KenS Services bv kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het beschadigen, of het verliezen van de bestelling door de koeriersdienst. Indien de goederen beschadigd of verloren zijn wordt er een dossier opgesteld bij de transporteur die de goederen aan ons moet vergoeden. Wij op onze beurt zullen dan u weer vergoeden.
Foutieve leveringen :
Indien het verkeerde artikel geleverd wordt , zal dit door ons zonder verdere kosten omgewisseld worden. Om u niet nodeloos thuis te laten wachten op de courierdienst verzoeken wij u om het pakket af te leveren aan een droppoint bij u in de buurt. (Na onze toestemming)
Welke stappen volgen :
Stuur nooit uw zending terug zonder ons medeweten !